Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adams
Accera
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Crosno City
|
Wysłany: Czw 23:32, 03 Sty 2008 Temat postu: Smar grafitowy a łańcuch... |
|
|
Ktoś z Was używał do łańcucha smaru grafitowego?
Może ktoś coś słyszał?
Polega to na tym,że łańcuch się gotuje w tym smarze...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
prezes
Sis
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Czw 22:59, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
nigdy takim smarem:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adams
Accera
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Crosno City
|
Wysłany: Czw 23:02, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Hoho prezes,sie spisałeś ;]
Uzasadnisz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
RoD
Altus
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:15, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Dlaczego powiem moze za prezesa
Wiec tak łancuch nie ma byc smarowany na zewnatrz on ma byc nasmarowany w ogniwkach. Smarujac takim smarem tylko niszczysz naped, stały smar jest klejacy i kazde ziarnko piasku klei sie do niego i ognie robi sie syf. Łańcuch powinien byc "PRAWIE" suchy na zewnatrz.
A tak najlepiej jak to POLACY potrafia wypróbuj a potem pisz gdzie kupic tanio kasete, łańcuch itd .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gin
Sis
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROSNO i okolica
|
Wysłany: Pon 14:29, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A jakiech preparatów uzywacie do łacucha?? Uzywal ktos Finishline'a??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zbiq
Administrator
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Pon 15:14, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Finish Line to podstawowy olej. Szczególnie dobry może wydawać się zielony cross country na mokre warunki i faktycznie jest świetny. Napęd jest nasmarowany znakomicie i w mokrych warunkach daje radę. Z kolei w przypadku suchej pogody i pyłu zbiera się na łańcuchu mnóstwo brudu i trzeba go często czyścić.
Dlatego też do normalnej jazdy przerzuciłem się na Pedrosa Extra Dry, w Krośnie chyba nie do kupienia, trzeba szukać na allegro. Olej ideał, dobrze smaruje, a kurz się nie przylepia do łańcucha. Odkąd go wypróbowałem już nie chcę słyszeć o żadnym innym Jak jest mokro to w sumie też daje rade, a na totalne błotne masakry w dalszym ciągu smaruję Finish Linem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
KaJeTaN
XTR
Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Targowiska
|
Wysłany: Pon 18:35, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tylko Finisha leje... nic innego. Podstawowe wyposażenie każdego szanujacego sie bikera.
|
|
Powrót do góry |
|
|
zwolo
Sis
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:48, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
to zalezy jakimi srodkami dysponujecie :] jesli macie na finish line to pewnie .. jak nie to po prostu wykorzystuje sie tradycyjne metody... np. raz na miesiac łańuch do benzyny estrakcyjnej a potem po ponownym zalozeniu zwykly olej do lacuchow pil lancuchowywch (uwaga lepki koniecznie usunac nadmiar)
i nie pisze tego tak o... sam czasem tak robie a łańcuch wiadomo - najwazniejsza czesc w rowerze ... sam kiedys myslalem ze sie nie da zerwac :]
Na koniec jeszcze raz podkreśle - popierając moich przedmówców - jak masz pieniądze spraw sobie finish line
Ostatnio zmieniony przez zwolo dnia Pon 19:49, 18 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tasok
Alivio
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głowienka
|
Wysłany: Pon 21:26, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Smar grafitowy owszem do łańcuchów, ale motocyklowych w układzie zamkniętym !!!
Ja stosuje FL Pro Road i jest w pytę !!!
Podobno dobry jest też Ceramic Wet Lube podobny do Pro Road'a
zwolo kup sobie tego FL bo w Big Sporcie kosztuje chyba 20zł za 60 ml a to nie majątek, i zaoszczędzisz więcej niż Ci się wydaje, a olej do piły lej do piły a nie na łańcuch !!!
Co do czyszczenia łańcucha, ja w okresie wakacyjnym czyściłem raz na tydzień góra dwa, albo po prostu jak już słychać napęd !!!
Łańcuch płukam w rozpuszczalniku tak aby wytrzęsina po płukaniu miał tan sam kolor co wlew, później na łańcuch nanoszę Finish Line.
Czyszczę także każdy ząb korby,kasety i przerzutki ! Pracochłonne, ale napęd stan prawie igła po sezonie masakry !!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gin
Sis
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KROSNO i okolica
|
Wysłany: Wto 7:29, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ok dzieki wszystkim, to pewnie zaopatrze sie w FL. pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
tymon
Sis
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:59, 09 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Tak w kontekście smarów grafitowy i rowerów, ale nie tylko, bo smary te popularne są w motoryzacji, to można poczytać niedługi tekst o właśnie smarze grafitowymi jego zastosowaniach.
Ostatnio zmieniony przez tymon dnia Czw 11:04, 10 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|