Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jakiego wspornika używasz |
standardowy z możliwością regulowania wysokości kierownicy |
|
10% |
[ 1 ] |
a-head |
|
90% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
Adams
Accera
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Crosno City
|
Wysłany: Śro 17:29, 30 Sie 2006 Temat postu: Standardowy wspornik,czy a-head??POMOCY!!! |
|
|
Witam!
Mam dylemat odnośnie wsporników. Który jest lepszy:
standardowy z możliwością podnoszenia i opuszczania kierownicy,
czy "nieruchomy" a-head??
Który jest bezpieczniejszy?Czy kierownicę ze standardowym wspornikiem
można dużo podnieść?Jak sądzicie?
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
otrok
Altus
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Śro 18:04, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
teraz standardem jest a-head 1 1/8 cala. Nie kupuj raczej innego typu.
Kierownicę na wsporniku starego typu (1'' z gwintem) można podnieść jakieś parenaście centymetrów.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zbiq
Administrator
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Śro 19:02, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Tylko a-head.
Główka ramy na 1" to już rozwiązanie nadzwyczaj archaiczne, które wychodzi niemalże całkowicie z użycia, a co za tym idzie, ciężko znaleźć widelec o rurze sterowej 1". Niewarto.
A jeżeli będziesz chciał podnieść kierownicę zerknij na regulowane mostki a-head jak np. model accenta hawk. Możesz regulować do woli. Poniżej link:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adams
Accera
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Crosno City
|
Wysłany: Czw 12:26, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Heh...zastanowię się,ale chyba wezmę zwykły ahead.Jak trzeba będzie mi podnieść kierownicę to możwe wtedy kupię.(Ale skoro mówicie,że nie trzeba podnosić kierownicy to kto wie...)
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|